Tuesday, July 9, 2013

Pejalai Pengidup Aku...2013.

..Keterubah ya,minta ampun ngagai semua laban lama nadai engkebang blog aku tu,aku empu sigi lama dah ninggal ka blog aku tu,nyau kasih meda ,asai aku semak ka 2 tahun dah blog aku tu ndak diengkebang aku..Entah nama mimpi aku sari tu ka nulis baru ba blog aku tu,ukai lembau ka nulis tauka update blog,tang sepengudah aku nyau nyambung belajar baru start ari 2011 suba,nyau lebih gik nampilka utai ka dipelajar aku,marr gak,..ka ngambi degree ka ribai,ngichak ka ulih sama singkang enggau orang bukai.......Pia mega,sepemanjai dua tahun tu udah,chukup manyuh utai dah nyadi ba pengidup aku...ndak ngira pasal diri empu tauka pasal kereja aku..Nyau enda berasai gak umur tu nyau majak niki,ukai nya majak biak..nyadi,nyau manyuh gik pengelaman nya idup ba dunya injau tu..Juluk ati aku tetap tinggi sereta teguh deka nyadi siku mensia ti nyulut dudi ari ila,ngarap ka Petara ulih merkat ka semua utai ti dah digaga aku ngelama tu..taja pan manyuh rebak ,repak ti dah di tengah aku sepemanjai dua tahun tu..tang aku nemu nya semua mina Penguji ari Petara..aku nemu Ya sigi meruan deka meri kitai penguji dalam idup tu,...nya meh...enti alah laban Penguji,sigi pedih meh balas ya,tang Puji Tuhan,ngelama tu ati aku chukup sabar enggau pandai nempuh semua Penguji nya.... .........
..............Kitai idup ba dunya tu anang alah laban Penguji,anang mega jampat ngasai ka diri manah,laban idup kitai tu baka ka sempama langit enggau darat,bisi maya ya kitai diau diatas,tang bisi gak maya ya kitai nyau di baruh,nadai sapa nemu nama deka nyadi pagila,lusa,..ari nya ba penemu aku,dalam pejalai idup tu,gaga jak utai ti betul,kitai empu ulih ngasai ka diri..enti utainya nuju ke pemanah,tauka mai pemanah sereta penyamai,nadai salah tua ngaga ya..nyadi prinsip aku bakanya..gaga utai ti BETUL..ti nuju ke pemanah sereta pengelantang diri enggau orang manyuh mega...anang jak kitai ka ngaga utai ti betul..tang tua takut nama jaku orang legi..nyak nyau pulai ka salah ujung ya..takut kumbai orang jaik,..aku meri chunto...baka utai ti salah tau tegur kitai,ndak ulih ngena chara alus,ngena chara puntan gak tua..anang kitai ngelak ka ya jak.....Nyadi,nya meh nyau bejaku ka bansa diri gak tu..enti kitak setuju enggau aku,nyak meh kebuah bansa kitai agi jauh ari orang bukai,laban takut ka RISIKO...
.................Nya alai,berunding meh kitai,tauka aku empu....bagi aku aku sigi enggai baka nya..laban kitai negur laban ngasuh utainya manah,ukai ya ngasuh utainya majak jaik.. .....Bagi aku empu..sepengelama dua taun tu udah,bisi gak maya ya nyau asai ka mengai anggam,..tang krus semengat,ko urang,..Petara agi manjai ka runding tudah tuai..berunding gak tua,sapa meh tua tu ka nyakal orang..ujung2 ya titih ka jak meh ko urang..labuh ka urang labuh,..enti angkat ka urang angkat..tang siti jak..aku tetap ngetan ka utai ti patut,tauka utai ti betul laban kitai nemu enti utainya utai ti betul,utai ti mai pemansang,mai pengelantang sereta penglikun kitai,nyak nadai salah..aku semampai besampi awak ka Petara meri berkat ka semua kerja ti di gaga aku....Nyak ajak ari aku ,naka tu.. .

.JULUK ATI TINGGI KA NYAPAI BULAN,ANANG NGETU ENTI DAH DATAI BA ADAN.. ..........LIFE GOES ON...

No comments:

Post a Comment

My Music